Csicsirka

Kicsiknek, nagyoknak. Telteknek, és karcsúaknak. Optimistáknak és pesszimistáknak. A biztonság megszállotjainak, és a veszélyesen élőknek. Az egyéniségeknek, a feltörekvőknek és a léhűtőknek. Azoknak akik gondolnak a jövőre. A rövidlátóknak, a távollátóknak, és az előrelátóknak. A föld felett lebegőknek, a földön járóknak. Azoknak akik szeretik a meglepetéseket. Éjjel, nappal, úton, útfélen. Dunán innen, Dunán túl. A pusztán, és a Balaton hullámain. Eső előtt, és eső után. Randevúra és családi ebédre. Romatikusoknak, azoknak akik szeretnek, akik nem, akik szívből, akik igazán. A beilleszkedőknek, a kiemelkedőknek. A tisztalelkűeknek, a mosolygósaknak, a zárkózottaknak, és a boldogságtól ordítóknak. Egyedül, kettesben. Együtt a családdal, neked, és nekem. Nekünk mindenkinek.

Linkblog

Burgonyafánk könnyen gyorsan

2009.09.18. 17:19 | csicsirka | Szólj hozzá!

 

 
Igen , íme egy újabb dolog amit nem úgy készítek el mint ahogyan kellene , de nem akarom fényezni magam , tökéletes lett és finom is , ennél nagyobb elismerésre nincs is szükségem.
 
Hozzávalók:
5 szem krumpli
3 tojás
5 kanál liszt
só, bors
olaj a sütéshez
 
Mostanában ököl nagyságú krumplikat veszek, tehát ebből készítettem el a pürét ekképpen.
Meghámoztam , megmostam , felkockáztam sóban vízben megfőztem, eddig egyszerű.
Már szinte magától szétesnek a kis darabkák is mikor leveszem, így nem is kell próbát csinálni , hogy valóban megfőtt e.
Leszűröm , és krumpli törővel nekiállok a feladatnak , én nem törtem agyon a krumplikat hogy azért látható legyen majd a végén  miből is készült. Ha ez megvan , három egész tojást adtam hozzá jól elkevertem és megbolondítottam öt kanál liszttel és csipetnyi fokhagymakrémmel is természetesen egy csipetnyi borsot sem hagytam ki belőle.
Meg is van a massza amit ki lehet sütni, nem baj ha nem betonkemény , nem kell megijedni annál finomabb minél puhább.
A serpenyőmet szinte tele öntöttem olajjal , de rájöttem teljesen felesleges elég hozzá bőven egy ujjnyi vastagságú olajréteg is.
Amikor már ugy gondoljuk hogy elég forró az olajunk , akkor veszünk egy kanalat és egy-egy adagot beledobunk, majd várunk. Mikor már elég piros megfordítjuk. Ekképpen sütjük ki az egészet.
Én köretnek készítettem , de magában is fogyasztva egy kis majonézzel, hmmm ….
 
Sok sikert hozzá . : )

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsirka.blog.hu/api/trackback/id/tr781391067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása