Csicsirka

Kicsiknek, nagyoknak. Telteknek, és karcsúaknak. Optimistáknak és pesszimistáknak. A biztonság megszállotjainak, és a veszélyesen élőknek. Az egyéniségeknek, a feltörekvőknek és a léhűtőknek. Azoknak akik gondolnak a jövőre. A rövidlátóknak, a távollátóknak, és az előrelátóknak. A föld felett lebegőknek, a földön járóknak. Azoknak akik szeretik a meglepetéseket. Éjjel, nappal, úton, útfélen. Dunán innen, Dunán túl. A pusztán, és a Balaton hullámain. Eső előtt, és eső után. Randevúra és családi ebédre. Romatikusoknak, azoknak akik szeretnek, akik nem, akik szívből, akik igazán. A beilleszkedőknek, a kiemelkedőknek. A tisztalelkűeknek, a mosolygósaknak, a zárkózottaknak, és a boldogságtól ordítóknak. Egyedül, kettesben. Együtt a családdal, neked, és nekem. Nekünk mindenkinek.

Linkblog

Az én tárkonyos csirkeragum

2009.08.13. 00:41 | csicsirka | Szólj hozzá!

 

Bár ezt a levest nem csak én szeretem a nővérem egyik kedvence is , mindenkinek ajánlani tudom aki szereti a kissé savanykás ízeket . Kis adagba szoktam készíteni mert így nemcsak , hogy tuti elfogy , de mindig alig várjuk hogy ez szerepeljen az itthoni étlapon :)
 
Bevásárlás :
Lemegyek a boltba , veszek
egy csirkemellet ,
kettő sárgarépát,
egy petrezselymet ,
egy citromot ,
egy hagymát,
0,2 dl főzőtejszínt,
egy csomag morzsolt tárkonyt,
egy kis konzerves zöldborsót,
egy doboz erőleveskockát
 
Elkészítés : roppant egyszerű,
A hagymát fölaprítom kis kockákra, kis olajon üvegesre pirítom , majd beleteszem a 1x1 centis kockákra vágott csirkehusit is , majd kevergetem míg az is fehér lesz . Aztán ha ez megvan felöntöm vízzel , ( egy 3 literes kis fazékban csinálom ) azt félig öntöm vízzel , s beleteszem a répákat is amit szintén kis kockákra vágtam ( hihi, persze hogy nem lehet azokat kockákra ez beugratás volt , ) minél  kisebb darabokra tudom felvágni annál jobb lesz. Beleteszem a leveskockákat , én 3 darabot szoktam tenni de ha erősebb levest akartok lehet többet is , nekem így tökéletesen fűszeres lesz .
Az egészet hagyom főni úgy húsz percet , addigra megfő a zöldség és a husi is , majd beleteszem a borsót  és a főzőtejszínt is , még öt percet fő aztán ,egy evőkanál tárkonyt teszek bele, lefedem és kész is van . Már a nyálam is csordul, nagyon szeretem és mindig sikerrel járok ha ezt főzök, egyszerű de nagyszerű :)
 
Tálaláskor a tányér levesbe beledobok egy vékony szelet citromot , ez nagyon fontos ez adja majd ki az ízeket , hmmm, jó étvágyat !! :)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csicsirka.blog.hu/api/trackback/id/tr941306274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása